HIGH-FIBER FOODS – alimente bogate în fibre

Pentru a obține fibrele necesare corpului dvs. este nevoie, să aveți o dieta bine echilibrata, care include alimente bogate în fibre de mare, cum ar fi:

FRUCTE

Fructele bogate în fibre sunt bananele, portocalele, merele, mango, căpșunile, zmeura.

LEGUME

În general, cu cât culoarea este mai închisă, cu atât este mai mare conținutul de fibre. Completați coșul dvs. de cumpărături cu morcovi, sfeclă, broccoli, spanac, anghinare, cartofi (roșu și dulce).

FASOLE & LEGUME

Fasolele și legumele sunt aromate, care sunt perfecte pentru a se adăuga la salate, supe și chili. Nautul, alb, fasolea în forma de rinichi, mazărea sau lintea sunt alegeri sănătoase.

Pâinea și cerealele

Pâinea din cereale integrale: Selectați din următoarele: grâu, secară, grâu integral, secară integrală Asigurați-vă că „grâul întreg” sau alte cereale integrale este primul ingredient.

Cereale: Încercați bulgur de grâu, orez brun, orez sălbatic și orz în loc de orez alb.

Cereale: căutați cele cu 5 sau mai multe grame de fibre per porție.

NUCi

Gustați din migdale, fistic, semințe de dovleac sau de floarea-soarelui. Dar nuci nu prea merg, deoarece nucile pot fi bogate în calorii.