smochine- Smochinele au cel mai mare continut de fibre dietetice dintre toate fructele, alunele sau vegetalele uzuale. Continutul de fibra dietetica este cu 40% mai mare decat al pielitei stafidelor.


- Smochinele au cu pana la 1000% mai mult calciu decat alte fructe obisnuite. La greutate egala, au un continut de calciu chiar mai mare decat al laptelui integral.


- Smochinele au un continut de potasiu cu peste 50% mai mare decat al bananelor(considerate in general cea mai buna sursa de potasiu).


- Smochinele au un continut de proteina vegetala de aproape doua ori mai mare decat alte fructe uscate si de peste zece ori mai mare decat majoritatea fructelor proaspete.


- Smochinele au un continut ridicat de zaharuri naturale usor digerabile, ca glucoza si fructoza.


- Smochinele au un continut mai ridicat de minerale, inclusiv oligoelemente, decat fructele obisnuite.


- Smochinele au un nivel mai redus de calorii/gram de fibra dietetica decat alte fructe indragite si chiar mai redus decat aproape toate cerealele cu tarate.


- Smochinele au doar 20-40 calorii/bucata, in functie de marime.


- Smochinele au un nivel mai ridicat de fibra pectica decat alte fructe. Aceasta fibra moale si solubila ajuta acorpul sa inlature reziduurile toxice si reduce nivelul colesterolului.


Dictionar de simboluri:…

Mesajele secrete transmise de culori Ti s-a intamplat vreodata sa deschizi sifonierul intr-o zi si sa constati ca ai foarte multe haine intr-o singura culoare? Dar te-ai intrebat de ce preferi o…
Continuare >
beti apa pe stomacul gol

Beti apa pe stomacul gol

Tratamentul cu apa a fost considerat de succes de catre o societate medicala japoneza, ca tratament sigur 100% pentru urmatoarele boli: dureri de cap, dureri ale corpului, sistemul circulator,…
Continuare >